ترندات

شعر با ی

شروع بیت با حرف ی

وبلاگ شعر و مشاعره و گلچین ضرب المثل ها. … شروع بیت با حرف ی. یک نعره مستانه ز جایی نشنیدیم … یار من پاک تر از برگ گل است یار من جاذبه ی لطف و وفاست.

مشاعره الفبایی | مشاعره با حرف ی | شعر با ی

اشعار سعدی و تک بیتی که با حرف ی آغاز می شوند: یار آن بود که صبر کند بر جفای یار. ترک رضای خویش کند بر رضای یار. یارا بهشت، صحبت یاران همدم است.

دهها بیت شعر با ی و مشاعره زیبای راحت با حرف ی

Rating 5.0 (4) اگر اهل شعر و بازی مشاعره باشید، حتما میدانید به یاد آوردن شعر های کوتاه با حرف ی آسان نیست، با این بخش از نمناک همراه شوید تا با شعرهای کوتاه با حرف ی، …

مشاعره و “شعر با ی” از حافظ , سعدی و مولانا و خیام و عطار و نظامی و رهی …

شعر با ی ،شعر با ی مشاعره،شعر با ی شروع شه,شعر با ی شروع شه,شعر که با ی شروع شه,بیت شعر که با ی شروع شه,شعر که اولش با ی شروع شه,یه شعر که با ب شروع شه.

شعر،دوبیتی و تک بیتی از شاعران بزرگ برای مشاعره با حرف (ی)

شعر با حرف ی، مشاعره با حروف الفبا، شعر با ی برای مشاعره ، مشاعره با اشعار حافظ؛ مولانا؛ سعدی و دیگر شاعران بزرگ به ترتیب حروف الفبا . شما نیز در این مشاعره …

مشاعره با ی، تک بیتی های زیبا از حافظ، سعدی، مولانا و عراقی | ستاره

در این مقاله مجموعه زیبایی از تک بیتی های شاعران نامدار همچون حافظ، سعدی، مولانا، عراقی و شهریار برای مشاعره با حرف ی را گرداوری کردهایم.

مشاعره با حرف “ی”

گم بودمو هیچ وقت پیدا نشدم · كه باز خوشه ی دلتنگیم دروده نشد · چه چیز تازه در این غربت است ؟ كی ؟ چه زمان · غروب جمعه ی من بی تو پوك و پوده نشد …

View all

اشعار ناب،تک بیتی ،دوبیتی ، مشاعره | مشاعره با حرف ی A

مشاعره با حرف ی. یاد آمدم که در دل شب ها هزار بار. دست نوازشم به سر و رو کشیده بود. از خود برون شدم به تماشای روی او. کی لذت وصال بدین حد رسیده بود.

شعر با ی : مشاعره الفبایی با حرف ی

یاد باد آنکه در صفحه ی شطرنج دلت. شاه غم بودم و با کیش رخت مات شدم. کسایی مروی. یکی شکسته نوازی کن ای نسیم عنایت. که در هوای تو لرزنده تر ز شاخه بیدم.

السابق
بی تی اس این د سوپ قسمت 4
التالي
شعر با م